بانوی اردیبهشت

دستنوشته هایِ یک گیاهپزشکِ عاشقِ مداد و نوشتن

بانوی اردیبهشت

دستنوشته هایِ یک گیاهپزشکِ عاشقِ مداد و نوشتن

بانوی اردیبهشت

به نام او که مرا در *اردیبهشت* شروع کرد ...
روحِ من سالهاست که در اون کوچۀ باریک، توی اون خونۀ قدیمی، کنارِ بوته هایِ یاسِ امین الدولۀ آقابزرگ در گوشۀ سمتِ راستِ حیاط جا مونده...




پیوندهای روزانه

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است


۱۲اکتبر روز جهانی زامبی است، هر فصل سریال تلویزیونی The Walking Dead هر سال در این ایام پخش می شود .در این نوشتار به این موضوع پرداخته شده است.

The Walking Dead، از رویای آمریکایی تا مرگ حقیقت و انسانیت


گروه فرهنگی"رویکرد"_- نعیمه شکوهی: مردگان متحرک (The Walking Dead) یک سریال تلویزیونی و تلفیقی از ژانرهای آپوکالیپسی (آخرالزمانی) ، وحشت و ملودرام است که توسط فرانک دارابونت ساخته شده است. این سریال با اقتباس از یک مجموعه کمیک استریپ (داستان مصور) نوشته رابرت کرکمن (Robert Kirkman)، تونی مور (TonyMoore) و چارلی ادلرد (Charlie Adlard) با نام The Walking Dead ساخته شده است، که از سال ۲۰۰۳ منتشر گردید و انتشار آن هم چنان ادامه دارد.




با توجه به این که ۱۲ اکتبر روز جهانی زامبی است، هر فصل سریال تلویزیونی The Walking Dead هر سال در این ایام پخش می شود. پخش فصل اول سریال از ۳۱ اکتبر ۲۰۱۰ و در شب هالووین از شبکه کابلی ای‌ام‌سی
(aMC) در آمریکا آغاز شد و در هفته اول نوامبر همین سال، در شبکه‌های بین‌المللی فاکس نیز پخش گردید. فصل دوم از ۱۶ اکتبر ۲۰۱۱ ، فصل سوم از ۱۴ اکتبر ۲۰۱۲ ، فصل چهارم از ۱۳ اکتبر ۲۰۱۳ ، فصل پنجم از ۱۲ اکتبر (۲۰۱۴) و فصل ششم از روز ۱۱ اکتبر ۲۰۱۵ (۱۹ مهر ۱۳۹۴) پخش گردید. این سریال پر مخاطب تاکنون نامزد جایزه‌های متعددی از جمله نامزد جایزه انجمن نویسندگان آمریکا (Writers Guild of America Award ) و جایزه گلدن گلاب (Golden Globe Award ) شده است. تا به حال چندین بازی رایانه ای با نام The Walking Dead ساخته شده است. پیش از این نیز دو فیلم سینمایی در سالهای ۱۹۳۶و ۱۹۹۵ با این نام ساخته شده بود که، به لحاظ مضمونی هیچ ارتباطی با این سریال ندارد .
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۲:۴۴
نعیمه شکوهی